neděle 7. června 2015

Lak na nehty s gelovým efektem Yves Rocher

Ahojky,

včera jsem od manžela dostala k svátku nějaké drobnosti a jednou z nich byl tento lak, o kterém bych Vám ráda něco napsala...

Lak Yves Rocher s gelovým efektem v odstínu Orange Sanguin.



Oficiální popis:
Lak na nehty s gelovým efektem

KRÁSNÉ NEHTY S GELOVÝ EFEKTEM, TO VŠE V POHODLÍ VAŠEHO DOMOVA
Dopřejte si jedinečný zážitek při nanášení laků s gelovým efektem. Po jediném tahu štětcem jsou nehty vyhlazené a dokonale tvarované. Díky inovativní textuře je barva zářivá a nehty jsou výjimečně lesklé po dobu 7 dnů bez retuše*.
Složení je navíc obohaceno o pryskyřici z elemi, nepoškozuje nehty, jednoduše se nanáší a rychle schne. Nehty jsou dokonale a intenzivně nalakované, zářivé a krásně tvarované: výsledek odpovídající profesionální manikúře.
Složení bez ftalátu, formaldehydu, toluenu a kafru.
*Klinická studie realizovaná 22 ženami.
Informace o účinných složkách
• zářivá barva
• výjimečný lesk
• rychlé schnutí

Můj názor? 

Naprosto jsem si ten lak zamilovala. Moje nehty jsou od přírody takové vroubkovaté a s tímto lakem se povrch krásně sjednotí a vytvoří hladkou plochu. 
Barva je sytá a s první vrstvou má super krytí.
Lak schne během chvilky a je tvrdý, vydrží cca 5 dní
Krásně se leskne
Cena 139Kč za 5ml.


Za mě naprosto super a pojedu si koupit další :)


12 komentářů:

  1. Jeden si z této kolekce určitě koupím :)

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá krásně a na nehtech má úžasnou barvičku :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypada to pekne na nehtech. To se YR povedlo.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Laky měli vždy super a tímhle to potvrdili :)

    OdpovědětVymazat
  5. Od této značky mám doma v růžové barvě a je úplně skvělý:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se chystám na tmavě vínový, na podzim bude úžasnej :)

      Vymazat
  6. Jééé, ten vypadá nádherně. Já mám taky takové od přírody nerovné nehty, takže tenhle zázrak by se mi fakt hodil. Moc díky za tip :-)

    www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Díky za recenzi, tuto značku mám ráda a zjištuji, že ten lak je celkem cenově dostupný dle toho, co nabízí :)
    www.andie-chambers.com

    OdpovědětVymazat
  8. Jaké se přidávám a za sebe mohu tento lak vřele doporučit. Vydrží mi krásně 7 dní a ještě k tomu skvěle vypadá a kryje. Koupila jsem ve slevě za 89 Kč - barvu tmavší rudou.

    OdpovědětVymazat