pondělí 25. května 2015

Těhotenský deníček - 2. měsíc

Ahojky všichni :)

Dneska bych Vám ráda napsala nějaké postřehy z druhého měsíce mého těhu. 1. měsíc moc nemá smysl psát, protože jsem vlastně zjistila, že jsem těhotná až tak nějak po měsíci :)

Jelikož se považuji za přecitlivělého člověka, tak jsem docela brzo začala pociťovat nevolnost. Točila se mi hlava, chtělo se mi zvracet, bušilo mi srdce a hlavně, furt se mi chtělo spát :)

Proto mi bylo celkem jasné, co se se mnou děje a naklusala jsem do lékárny pro test. Udělala jsem si 4 než jsem konečně uvěřila, že je to pravda, že jsem vážně těhotná :)

Objednala jsem se k lékařce a ta mi potvrdila, že jsem gravidní. Nechala jsem si udělat první fotku, vzít krev a mazala jsem domu.


Užitečné info:

U doktora se v 2.měsíci provádí vstupní vyšetření, které je zaznamenané do těhotenské průkazky, kterou dostanete.

Embryo se mění v plod a měří cca 1,6cm a váží 1 gram.

Těhotenství se počítá od poslední menstruace po týdnech. Na konci druhého měsíce tedy doktor píše poslední týden jako 7tt+0 až 7tt+6

Na nevolnosti mi 100% zabrala decka coca coly (ikdyž by se v těhu, kvůli kofeinu neměla pít). Pak je důležité hodně pít a často jíst.

Žádné komentáře:

Okomentovat