pondělí 6. ledna 2014

Předsevzetí na rok 2014

Ahojky,
 
Já osobně si dávám stále a stále nová předsevzetí, která odkládám, měním, přizpůsobuji a ruším během celého roku :)
Myslím, že se ještě nikdy nestalo, abych něco dodržela. Ale třeba když se s Váma o to podělím a budu pravidelně přidávát i příspěvky o tom, jak pokračuji, třeba se budu víc snažit a bude mě to motivovat. :)
 
1. Více pohybu - nepotřebuji shodit kila, ale potřebuji NUTNĚ zpevnit postavu a zlepšit si kondici. Poslední dobou se můj život zúžil na svatou strojici "do práce+domů+spát" což se velice projevuje jak na mém těle (bolí mě záda a za krkem, mám povolené bříško), tak na duši (stres)
 

 
Plán:
  • 1x týdně do fitka na běhací pás (až bude přijatelné počasí tak ven)
  • 1x týdně na procházku do lesa
 
 
2. Lepší stravování + pitný režim - opět, nepotřebuji zhubnout, ale díky všemožnejm chipsům, bonbonům, cocacolám atd. mám docela špatnou pleť a na energii mi to taky nepřidá. A co hůř jsem závislá na kávě, pokud si ráno nedám kafe, tak nejsem schopná fungovat. Jinak nemám jídelníček nějak extra špatnej, mám ráda lehká jídla a nemám ráda tučné a smažené.
 
 
 
Plán:
  • min. 1x denně 1x ks syrové zeleniny
  • min 1x denně 1x ks ovoce
  • Pít min. 4l čisté vody denně (omezit CocaColu a kafe nahradit čajem)
 
 
 
3. Na intelektuální a psychické rovině - hodně se furt omlouvám tím, že nemám čas, ale pravda je, že času mám až až.
 
 

Plán: 
  • Víc číst - doma mám spoustu knih, které si bych si ráda přečetla.
  • Opakovat si jazyky - Angličtinu a Francouzšinu. Angličtinu potřebuji kvůli své práci a Francouzštinu vůbec nepoužívám, je škoda zapomenout, co jsem se naučila ve škole.
  • Víc kreslit - dřív jsem kreslila a malovala strašně moc, hrozně mě to uklidňovalo a mohla jsem tím uvolnit svoje trápení.
  • Nenervovat se! - tohle je velmi důležitý bod :)

Tak co? Jak se Vám líbí můj Plán na rok 2014? Za měsíc Vám dám vědět co jsem splnila a jestli to přineslo nějaké výsledky. :)

Přeji Vám ať se vám povede Vaše předsevzetí dodržet (pokud nějaké máte). :)

 

Žádné komentáře:

Okomentovat