pondělí 14. října 2013

Yves Rocher

Poslední dobou se mi seběhlo pár výrobků od Yves Rocher, tak je rovnou všechny šoupnu do jednoho článku :)
 
Začnu Sprchovými gely.
Sprchový gel s olivovým olejem
Sprchový gel s ovsem
 Oba tyto gely jsou co se týče kvality podle mě stejné. Jenom každý voní jinak. Sprchové gely od YR mám obečně moc ráda, protože krásně voní, jemně myjí a nedráždí pokožku. U některých sprchových gelů se mi občas stává, že mi pokožku vysuší a naskáče mi vyrážka. U těchto gelů se mi to nikdy nestalo a pokožku po umytí nemám suchou. U sprchového gelu s ovsem je konzistence spíš krémová a u olivového je klasická průhledná. Na vůni ovsa od YR si přímo ujíždím :) Je to vážně moc příjemná vůně. Jinak sprchové gely mají 400ml a stojí 129 Kč. 400ml Vám vydrží docela dlouho.


K olivovému sprchovému gelu mám ještě Tělové mléko
  Jak vidíte tělové mléko mám už skoro vypotřebované, protože je stejně jako sprchový gel výborné. Mléko se rychle vstřebává a zanechává pokožku lehce provoněnou. K mléku i sprchovému gelu je dobré si koupit punpičku, stojí asi 30Kč a můžete si jí pak nechat pro další balení.
 

Vyživující tělový krém
Tělový krém by o proti mléku měl navíc obsahovat máslo z bio karité a rostlinné oleje, které zjemňují pokožku a nezanechává mastné stopy.
Oproti mléku mé hutnější konzistenci ale jinak mi přijdou víceméně stejné.

Deodorant v kličce Laoský lotos 
 Neobsahuje živočišné složky. Bez alkoholu, bez parabenů, bez hliníkových solí. Na stránkách YR mají napsáno, že je to deodorant, ale na láhvičce je napsáno anti-perspirant. Takže nevím. Každopádně absance hliníkových solí znamená, že půjde spíš o deodorant. Nedoporučuji tedy pro jedince, kteří mají problém s nadměrným pocením. Je to opravdu jen, aby jste příjemně voněli :) Nadruhou stanu absence alkoholu, je fajn, protože nedráždí pokožku ani po holení.

Jinak co jsem ještě od YR měla, ale momentálně už nemám a stojí za vyzkoušení jsou parfémy (těch jsem měla snad 5 a všechny super), balzámy na rty, krémy na ruce, rtěnky a dvousložkový odličovací olej.


Co nekupovat?
(jde čistě o můj názor. Zdůrazňuji, že někomu můžou tyto výrobky vyhovovat)
Hydratační gel na den a noc
Tento krém, ač je na smíšenou pleť mě naprosto zklamal. Stojí snad 370Kč a jediné co dokáže, je zmastit pokožku a ucpat póry.

Vyživující kondicionér na suché vlasy
Já mám každopádně suché vlasy, až krepaté řekla bych. Tenhle kodicionér, byť voní úplně úžasně vlasy zmastí. Počítám, že když by jste si ho dali jen na konce, tak by to ještě docela šlo. Já jsem ale zvyklá dávat si kondicionér na celé délky, a měla jsem vlasy hned po umytí a vysušení mastné a vypadala jsem jak zmoklá slepice, nakonec jsem ho využila tak, že jsem smíchala zbytky kondicionérů, co jsem měla doma a tam se to nějak ztratilo :)

Přeji Vám krásné pondělí.

Iveta



Žádné komentáře:

Okomentovat