pátek 11. října 2013

Moje dvě nejoblíbenější masky

V současné době střídám dvě masky, ktré bych Vám ráda představila.
První z nich je pleťová maska od Freemana ANTI-STRESS MASK DEAD SEA MINERALS
Tato maska je ideální pro všechny typy pleti. Obsahuje minerály z mrtvého moře a mořskou sůl, která pokožce dodává vláhu a zárověň čistí a stahuje póry. Vůně levandule a bergamotu působí terapeuticky a ukliňuje.
       Ikdyž většinou nevěřím, tomu co slibuje výrobce. U této masky musím říct, že póry opravdu vyčistí a stahuje. Hned po prvním použití byl vidět rozdíl. Póry byly stažené a pokožka čistá a hladká. Pozor ale na vysušování. Asi za to může obsah mořské soli, protože tato maska poměrně vysušuje. Nehodí se proto pro suchou pokožku. Naopak pro normální a smíšenou pleť je ideální,  s tím že je potřeba používání omezit na cca 1x týdně, aby se pleť nevysušila. Maska není slupovací, normálně se nanese, nechá zaschnout a smeje se vlažnou vodou. Vůně mi moc levaduli nepřipomíná, ale voní příjemně. takže za mě má tato maska jedničku, protože jsem měla spoustu masek, která se naprosto minuly účenkem. Určitě vyzkouším časem i jiné masky od Freemana.

 Další pleťová maska je od Ryoru AKNESTOP. Hloubkově čistící gelová maska, ktrá obsahuje extrakt z aloe vera, přesličky a z obilných klíčků. Složení přípravku a aktivní látky napomáhají uvolňovat a čistit znečištěné póry. Maska je určina pro mastnou a problematickou pleť. Oceňuji, že maska nevysušuje. Což já potřebuji, protože moje pleť je problematická, ale není mastná. Takže to je skvělé. Maska je slupovací, což mě baví :) Já vím, jsem jak malá, ale je to sranda :) Ale musím upozornit, že slupování docela tahá, takže masku nenanášejte blízko k očím, kde je pokožka jemná a slabá, mohli byjste si ji podráždit. Vůně je typická Ryorská :)
Maska se má používat 1x týdně, ale vzhledem k tomu, že nevysušuje, určitě se nic nestane, když ji použijete víckrát. Během používání se mi nezdálo, že bych měla póry čistší, ale po použítí je pleť matná a hebká. A to je žádoucí :)

Žádné komentáře:

Okomentovat