neděle 13. října 2013

L´OREAL PARIS Rozjasňující pleťová voda Sublime Glow

Přeji Vám krásný víkend. Zítra bych ráda udělala článek o pleťových vodách, které mám doma. Myslím, že jich bude něco okolo sedmi. Ale tuhle pleťovou vodu, bych ráda představila samostatně.
L´oreal poslední dobou představil hodně nových pleťových a micelárních vod. Micelární vodu mám v plánu brzy koupit a vyzkoušet, protože jsem na ní četla moc dobré recenze. Ale zpět k pleťové vodě Sublime Glow.
Výrobce říká, že voda je pro unavenou pleť bez jasu. Voda neobsahuje alkohol, což je podle mě plus, alkohol pokožku akorát vysušuje. Touto pleťovou vodou jsem si vyčistila obličej a musím říct, že moje máma poznala rozdíl. Sama od sebe řekla, že nějak zářím a že vypadám zdravě :) To mi samo o sobě přijde jako dobrá recenze :)
Pleťová voda stojí 119Kč/200ml ale myslím, že momentálně ji mají v akci v Rossmanu. Pokud plánujete v nejbližší době kupovat pleťovku, tak tahle stojí za vyzkoušení. Ale myslím, že není vhodná pro mastnou a problematickou pleť.
Mějte se krásně a přeji hezký zbytek neděle.

Žádné komentáře:

Okomentovat