neděle 13. října 2013

Linky - jaké máte nejradši?

Ahojky, jak se máte? :)
Podle mého názoru jsou linky naprosto nezbytnou součástí kosmetické výbavy každé dívky či ženy....ehm nebo i mužů? Nerada bych někoho diskriminovala. :)
Každopádně dneska jsem se snažila o jakýsi výčet všech možných linek a způsobů jejich použití.





Tekuté linky
Já používám konkrétně tekuté linky Liquid ink eyeliner od Essence. Jsem s nimi naprosto spokojená. Vydrží celý den na svém místě. Mám už je dlouho, tak si nepamatuji přesně cenu, ale určitě to nebude víc než sto korun.

Výhody tekutých linek:

  • Podle mě jsou nejtmavší 
  • Dlouho vydrží/nerozmazávají se
  • Dá se s nimi udělat i velmi tenká linka
Nevýhody:
  • Manipulace se štětečkem může být obtížnější než u jiných druhů linek. 
  • Chvilku trvá než zaschnou








Gelové linky
Tyto linky byly v zářijovém Ladyboxu. Všechny druhy linek jsem už měla, ale gelové ne, takže jsem byla moc ráda, když jsem je v boxu objevila. K těmto linkám je v balení i malý štěteček, ovšem jiný než v tekutých linkách. Jinak jsou to linky od MUA.

Výhody gelových linek:

  • Po zaschnutí jsou velmi matné
  • Aplikace štětečkem je jednoduchá 
Nevýhody:
  • Štětečkem neuděláte tak tenkou linku jako s tekutými linkami
  • Štěteček musíte po každém použití umýt, jinak vám na něm zatvrdne gel.
  • Nejsou tak černé jako tekuté linky










Linky ve fixu
Linky ve fixu jsem používala jako moje první linky. Protože hrot fixu je pevný, je s ním aplikace a kreslení linek jednodušší než s tekutými linkami, kde je štěteček delší a měkký, takže si musíte dávat pozor i na to jak moc tlačíte na štěteček. U fixu je to jedno, protože ho neohnete. Fix mám od Miss Sporty.

Výhody linek ve fixu:
  • Jednoduchá aplikace
  • Černější než gelové linky
Nevýhody:
  • Občas fix vyschne
  • Fix musíte mít uskladněný hrotem dolů, aby hrot nevyschl
  • Když už vyschne, tak musíte protřepat fix a občas se stane, že barva vyteče moc :)






Linky pomocí tužky
Klasika pokud doma nemáme jiné linky. Linka černou tužkou je nezbytnou součástí většiny líčení. Klasicky mám černou tužku od Essence Long lasting. Začínám si uvědomovat, že od Essence mám spoustu věcí. Určitě bych nerada Essence nějak zvýhodňovala. Ale pravda je, že mají celkem dobré věci za super ceny. :)
Výhody linek tužkou:
  • Určitě jednouduchost
  • Linky můžete i rozmazat a mít kouřové líčení
Nevýhody:
  • Neuděláte tenkou linku















Nebo máte radši barevné linky?
To samé jako u linek černou tužkou, ale samozřejmě můžete střídat barvy podle nálady, oblečení atd. A kdo to by byl řekl, mám fialovou tužku od Essence :) Ach jo, budu muset vyzkoušet taky jinou značku. :)

Výhody barevných linek:
  • Opět jednoduchost
  • Možnost střídání barev (výborné je vybrat barvu podle barvy očí. K zeleným se hodí fialová atd.
Nevýhody:
  • Stejně jako u černé tužky, neuděláte tak tenkou linku.














A moje nejoblíbenější - linky ala Kleopatra :)
Tak tyhle linky mám nejradši. Když pospíchám a nemám čas na stíny, tak čmárnu linku nahoru i dolu a občas se vykašlu i na řasenku :) 
Výhody linek ala Kleopatra:
  • Trochu jiný look než u klasických linek
  • Opticky oddálí a protáhne oči 
Nevýhody:
  • snad nic :)











A jaké linky používáte Vy? Jaké máte nejradši? :) Budu ráda, když napíšete svůj názor.

Iveta :)

Žádné komentáře:

Okomentovat