sobota 26. října 2013

Halloween Sugar Skull

Za pár dní máme Halloween!!!
Je mi trošku líto, že u nás se tento svátek neslaví tolik jako v anglicky mluvících zemích...ale i přes to už občas vidím někde nějakou akci s maskami.
Proto pokud se rozhodnete někam jít, kde bude potřeba převlek nebo maska, vám dnes ukážu nějakou inspiraci :)
Ještě tedy pro upřesnění Sugar skulls pochází původně z Mexika, kde těmito lebky zdobí své domy v den mrtvých, tedy Dia de los Muertos.


Takže, jako první musíme celou tvář, včetně obočí zabělit. Ideální by byla bílá barva určená na tento účel, ale já ji bohužel nemám. Tak jsem použila bílé oční stíny. Takhle to vypadá docela nekvalitně, ale nebojte, na obličej se bude pak kreslit, takže flekatá bíla se ztratí.


 Když máme obličej celý bílý, uděláme kolem očí velká černá kola, který symbolizují oční důlky u lebky. Já jsem použila gelové oční linky MUA (které jsou obdržela v zářijovém Ladyboxu). Jsou ideální, protože zaschnou a nerozmazávají se.


Poté nakreslíme na čelo pavučinu s obráceným srdce. Můžete nakreslit i růži nebo leknín. Vlastně se fantazii meze nekladou. Použijte cokoliv se Vám bude líbit.


Do černých oční důlků jsem přidala trochu modrých lesklých stínů, aby to vypadalo jako noc. A hlavně očím to přidá trochu definice.


Kolem černých kruhů nakreslíme nějakou dekoraci. Já používám černé tekuté linky a kreslím obloučky. Dovnitř obloučků ještě udělám pro zpestření tečky modrou tužkou na oči.


Na bradu jsem nakreslila tekutými linkami růži. Tu jsem pak vybarvila červenou rtěnkou. 


Pod oči jsem připadala červenou pro děsivější vzhled a na nos jsem nakreslila opět linkami jakousi díru, kterou má lebka místo nosu:)


Na rty linkami nakreslíme zuby.


Na celý obličej uděláme linkami trochu dekorace.


Na tváře jsem nanesla trochu modré, aby měl obličej trochu kontur. Na konec přidáme trochu řasenky.

Je zvykem, že Sugar Skull mají ve vlasech květiny. Udělala jsem tedy věnec z umělých květin, co jsem měla doma a tady to je....






Jak se Vám líbí moje inspirace? Upozorňuji, že je na Vás jakou barvu použijete, jaké ornamenty, jaké květiny.... :)
Hlavně se u vytváření masky dobře bavte a nezapomeňte udělat spoustu fotek :)

Mějte se, Iveta  

Žádné komentáře:

Okomentovat