středa 9. října 2013

BB creams od Garnier

Dnes bych ráda napsala recenzi na dva BB creams od Garnier. Za prvé na BB cream, který měla společnost Garnier jako první a to 5 in 1 Miracle Kkin Perfector. A jako druhý, který přišel na trh o něco později, a to varianta pro mastnou a smíšenou pleť, Miracle Skin Perfector Combination to oily skin.
 Oba dva krémy mám v odstínu medium, přičemž vyrábí se jen jen light a medium. 

1. První krém je pro normální pleť. Musím říct, že mi krásně voní. Hezky se roztírá. Je velmi lehký a pleť lehce tónuje. Krytí má malé, ale hezky sjednotí barevné rozdíly. Pleť příjemně hydratuje. Myslím, že pro normální i suchou pleť, bude velmi příjemný. Jelikož já mám ale spíš smíšenou pleť, trochu jsem se leskla, ale na druhou stranu pleť vypadala svěže a zdravě. Jinak k této variantě BB krému nemám vůbec žádné připomínky :)

2. Druhá varianta krému je pro smíšenou až mastnou pleť. Jelikož mi první verze krému docela vyhovovala, ale trochu se mi mastila pleť, byla jsem moc ráda, když se na trhu objevila verze pro mastnou pleť. Hned jsem utíkala tuto novinku koupit. Bohužel moje nadšení rychle pominulo. První co mi  hned ze začátku vadilo, krém je příliš tekutý. Špatně se tedy nanáší a stéká po prstech, než stihnete nanesený krém rozetřít. Další co doslova nechápu je, že krém je pro mastnou pleť, ale mou pleť šíleně zmastil. Pleť se mi leskla a po pár dnech mi ucpal póry a vyskákaly mi pupínky. Co se týče krytí, kryje o něco víc než první BB krém.

Na obrázku je vidět, že BB pro mastnou pleť je velice tekutý oproti BB pro normální pleť.

  
BB pro mastnou pleť je dost tmavý, i přes to, že oba krémy jsou odstín medium.

Ikdyž nerada něco haním. Pro mě je BB crem combination to oily skin velikým zklamáním.
Zatím co BB cream 5 in 1 je podle mě příjemný BB cream, který stojí za to vyzkoušet.

Doufám, že jsem Vám touto recenzí trochu pomohla.
Iveta :)



Žádné komentáře:

Okomentovat